Preskočiť na hlavný obsah
Slovenčina (sk)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Slovenčina (sk)
Русский (ru)
Hľadať
Zavrieť
Hľadať
Prepnúť vyhľadávanie
Práve používate hosťovský prístup (
Prihlásiť sa
)
Algoritmické myslenie v predmete Informatika v sekundárnom vzdelávaní
Domov
Kurzy
Fakulta prírodných vied (Faculty of Natural Sciences)
Katedra informatiky
Projekty
InThink
Výstupy projektu - metodické a učebné materiály
2020 Analýza fotografií pomocou softvérového nástr...
2020 Analýza fotografií pomocou softvérového nástroja Fotoforensic
Stiahnuť priečinok
Ako pracuje ELA .docx
angelina.jpg
Ema.jpg
Metodika_Analyza_foto_pomocouSW_Fotoforensic_Kneznik.pdf
press 1.jpg
press 2.jpg
◄ 2020 Použitie umelej inteligencie na rozpoznávanie objektov mobilným zariadením
Ísť na...
Ísť na...
Oznámenia
Projekt KEGA 018UMB-4/2020
Plánované výstupy projektu
2020Analýza dostupných metodík
2020 Vyhodnotenie prieskumu pomocou dotazníka
2020 Použitie umelej inteligencie na rozpoznávanie objektov mobilným zariadením
2021 3D tlač - metodiky pre SŠ
2021_Interaktívna hra na výučbu angličtiny vo virtuálnej realite - metodika pre SŠ
2021 Tvorba VR aplikácie - metodika pre SŠ
2021 Internet veci a virtualna realita - metodika pre SŠ
2021 Rozpohybovanie obrazu rozšírenej reality pomocou mobilnej aplikácie - podrobná metodika pre SŠ
2021_Jednoduché príklady z umelej inteligencie postavené na dostupných webových nástrojoch
2020 Metodiky pre základnú školu
2021 3D tlač - metodiky pre ZŠ
2021_Metodiky pre algoritmické myslenie a programovanie s hrou Minecraft ZŠ - Dobrota
2021_Vyučovanie programovania v prostredí Minecraft: Education Edition
2021_Minecraft EE - Informatika - vo formáte OneNote
2021_Propedeutika programovania s robotickou hračkou Bee-Bot
Informačný list predmetu ZÁBAVNÉ PROGRAMOVANIE (UMB)
Informačný list predmetu DIGITÁLNE HRY VO VZDELÁVANÍ (UKF)
2020 - Dudáš, Janky, Škrinárová - Web application for graph visualization purposes
2020 - Klimová - Wearables: Educational projects made with the BBC micro:bit
DIVAI 2020 Extended Reality in Education
2021 - Dudáš, Škrinárová, Kiss - On Graph Coloring Analysis Through Visualization
2021 - Čerešňák, Dudáš, Matiaško, Kvet - Mapping Rules for Schema Transformation (SQL to NoSQL and back)
2021 - Čerešňák, Matiaško, Dudáš - Implementing Machine Learning Methods in Searching Processes
2021 - Bellová, Balážová, Tomčík - Are attitudes towards science and technology related to critical areas in science education
2021_Blšák, Horváthová - Mobilná aplikácia na interaktívne vychádzky
2021_Tóth, Lovászová - Visual vs. Textual Programming: A Case Study on Mobile Application Programming by Teenagers
2021_Tóth, Lovászová - Mediation of Knowledge Transfer in the Transition from Visual to Textual Programming
2021_Klimová, Lovászová - Tvorivosť v kontexte projektového vyučovania u budúcich učiteľov informatiky
2021_Knežník, Škrinárová, Voštinár - Mobilná aplikácia s umelou inteligenciou pre deti
2021_Michaličková - Using Online Forums to Promote Collaborative Learning in Introductory Programming Courses
2021_Kvaššayová et al. - The BBC micro:bit in Slovakia
2022_Škrinárová, Dudáš - Optimization of the Functional Decomposition of Parallel and Distributed Computations in Graph Coloring With the Use of High-Performance Computing
2022_Voštinár, Horváthová, Bako - XR Applications for the Education and Entertainment of Hospitalized Children
2022_Lovászová, Michaličková - Exploring Geolocation Data: An Inquiry-based Methodology Used in Lower Secondary Education
2022_Cápay et al. - Programmable Hardware BBC Micro:Bit as a Tool for Developing Teacher Competencies
2022_Bellová, Jacková - Význam rozvoja algoritmického myslenia pri riešení problémových úloh v prírodovedných predmetoch vyššieho sekundárneho vzdelávania
2022_Černák, Sitiarik, Rojček - School web portal as a means of parent-teacher communication
2022_Kvaššayová, Cápay et al. - Experience with Using BBC Micro:Bit and Perceived Professional Efficacy of Informatics Teachers
2022_Škrinárová - Invited lecture (informatics '22)
2022_Dudáš, Demian, Škrinárová - On Relational Language Translation
2022_Michalíková, Dudáš - Use of intuitionistic fuzzy set methods in parallel classification of image data
Pozvánka: Medzinárodná konferencia DIDINFO 2021
Zborník konferencie DIDINFO 2021
2021 Výstup z workshopu MakeCode Arcade
Tinkercad pre PFKU
2020_Metodika tvorby VR aplikácie - arachnofóbia
2020_Metodika ziskavania spatnej vazby pomocou GSR
2020_Metodika tvorby VR aplikácie - rôzne možnosti pohybu
2020_Vyučovanie informatiky s využitím edukačných dosiek micro:bit a mikrokontroléra Arduino
SVK 2020 Mitter Martin Aplikácia VR na liečbu vybranej fóbie
SVK 2020 Bako Martin Aplikácia VR Interactivity pre HTC Vive
ŠVK 2020 Šajben Možnosti využitia Minecraft: Education Edition vo vzdelávaní
ŠVK 2020 Virág Moderné trendy vo výučbe programovania
ŠVK 2020 Krnáč-Cápay Implementácia mikrokontroléra do vzdelávania na základných a stredných školách
2020_Nástroj na vykresľovanie grafov
2021_exteriérová edukačná hra Velindor pre mobilné zariadenia s OS Android (T. Mlčúch)
2022_Prekladač relačných jazykov
Overovanie
2022
2021 3D tlač - metodiky pre SŠ ►