Preskočiť na hlavný obsah
Slovenčina (sk)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Slovenčina (sk)
Русский (ru)
Hľadať
Zavrieť
Hľadať
Prepnúť vyhľadávanie
Práve používate hosťovský prístup (
Prihlásiť sa
)
Algoritmické myslenie v predmete Informatika v sekundárnom vzdelávaní
Domov
Kurzy
Fakulta prírodných vied (Faculty of Natural Sciences)
Katedra informatiky
Projekty
InThink
Výstupy projektu - publikácie
2021_Blšák, Horváthová - Mobilná aplikácia na inte...
2021_Blšák, Horváthová - Mobilná aplikácia na interaktívne vychádzky
1.7 MB Nahrané 20/10/2021 13:34
Pre prezretie súboru kliknite na odkaz
Mobilná aplikácia na interaktívne vychádzky - v zborniku.pdf
.
◄ 2021 - Bellová, Balážová, Tomčík - Are attitudes towards science and technology related to critical areas in science education
Ísť na...
Ísť na...
Oznámenia
Projekt KEGA 018UMB-4/2020
Plánované výstupy projektu
2020Analýza dostupných metodík
2020 Vyhodnotenie prieskumu pomocou dotazníka
2020 Použitie umelej inteligencie na rozpoznávanie objektov mobilným zariadením
2020 Analýza fotografií pomocou softvérového nástroja Fotoforensic
2021 3D tlač - metodiky pre SŠ
2021_Interaktívna hra na výučbu angličtiny vo virtuálnej realite - metodika pre SŠ
2021 Tvorba VR aplikácie - metodika pre SŠ
2021 Internet veci a virtualna realita - metodika pre SŠ
2021 Rozpohybovanie obrazu rozšírenej reality pomocou mobilnej aplikácie - podrobná metodika pre SŠ
2021_Jednoduché príklady z umelej inteligencie postavené na dostupných webových nástrojoch
2020 Metodiky pre základnú školu
2021 3D tlač - metodiky pre ZŠ
2021_Metodiky pre algoritmické myslenie a programovanie s hrou Minecraft ZŠ - Dobrota
2021_Vyučovanie programovania v prostredí Minecraft: Education Edition
2021_Minecraft EE - Informatika - vo formáte OneNote
2021_Propedeutika programovania s robotickou hračkou Bee-Bot
Informačný list predmetu ZÁBAVNÉ PROGRAMOVANIE (UMB)
Informačný list predmetu DIGITÁLNE HRY VO VZDELÁVANÍ (UKF)
2020 - Dudáš, Janky, Škrinárová - Web application for graph visualization purposes
2020 - Klimová - Wearables: Educational projects made with the BBC micro:bit
DIVAI 2020 Extended Reality in Education
2021 - Dudáš, Škrinárová, Kiss - On Graph Coloring Analysis Through Visualization
2021 - Čerešňák, Dudáš, Matiaško, Kvet - Mapping Rules for Schema Transformation (SQL to NoSQL and back)
2021 - Čerešňák, Matiaško, Dudáš - Implementing Machine Learning Methods in Searching Processes
2021 - Bellová, Balážová, Tomčík - Are attitudes towards science and technology related to critical areas in science education
2021_Tóth, Lovászová - Visual vs. Textual Programming: A Case Study on Mobile Application Programming by Teenagers
2021_Tóth, Lovászová - Mediation of Knowledge Transfer in the Transition from Visual to Textual Programming
2021_Klimová, Lovászová - Tvorivosť v kontexte projektového vyučovania u budúcich učiteľov informatiky
2021_Knežník, Škrinárová, Voštinár - Mobilná aplikácia s umelou inteligenciou pre deti
2021_Michaličková - Using Online Forums to Promote Collaborative Learning in Introductory Programming Courses
2021_Kvaššayová et al. - The BBC micro:bit in Slovakia
2022_Škrinárová, Dudáš - Optimization of the Functional Decomposition of Parallel and Distributed Computations in Graph Coloring With the Use of High-Performance Computing
2022_Voštinár, Horváthová, Bako - XR Applications for the Education and Entertainment of Hospitalized Children
2022_Lovászová, Michaličková - Exploring Geolocation Data: An Inquiry-based Methodology Used in Lower Secondary Education
2022_Cápay et al. - Programmable Hardware BBC Micro:Bit as a Tool for Developing Teacher Competencies
2022_Bellová, Jacková - Význam rozvoja algoritmického myslenia pri riešení problémových úloh v prírodovedných predmetoch vyššieho sekundárneho vzdelávania
2022_Černák, Sitiarik, Rojček - School web portal as a means of parent-teacher communication
2022_Kvaššayová, Cápay et al. - Experience with Using BBC Micro:Bit and Perceived Professional Efficacy of Informatics Teachers
2022_Škrinárová - Invited lecture (informatics '22)
2022_Dudáš, Demian, Škrinárová - On Relational Language Translation
2022_Michalíková, Dudáš - Use of intuitionistic fuzzy set methods in parallel classification of image data
Pozvánka: Medzinárodná konferencia DIDINFO 2021
Zborník konferencie DIDINFO 2021
2021 Výstup z workshopu MakeCode Arcade
Tinkercad pre PFKU
2020_Metodika tvorby VR aplikácie - arachnofóbia
2020_Metodika ziskavania spatnej vazby pomocou GSR
2020_Metodika tvorby VR aplikácie - rôzne možnosti pohybu
2020_Vyučovanie informatiky s využitím edukačných dosiek micro:bit a mikrokontroléra Arduino
SVK 2020 Mitter Martin Aplikácia VR na liečbu vybranej fóbie
SVK 2020 Bako Martin Aplikácia VR Interactivity pre HTC Vive
ŠVK 2020 Šajben Možnosti využitia Minecraft: Education Edition vo vzdelávaní
ŠVK 2020 Virág Moderné trendy vo výučbe programovania
ŠVK 2020 Krnáč-Cápay Implementácia mikrokontroléra do vzdelávania na základných a stredných školách
2020_Nástroj na vykresľovanie grafov
2021_exteriérová edukačná hra Velindor pre mobilné zariadenia s OS Android (T. Mlčúch)
2022_Prekladač relačných jazykov
Overovanie
2022
2021_Tóth, Lovászová - Visual vs. Textual Programming: A Case Study on Mobile Application Programming by Teenagers ►