Hodnotenie predmetu
Hodnotenie bude podľa smernice 64b a menej FX....
1. [40b] Priebežné zápočty - 2x .
2. [32b] Odovzdávanie domácich úloh
- 4b = jedna úloha z danej témy.
- Úlohy je potrebné odovzdávať do začiatku nasledujúceho cvičenia. V prípade, že úlohy budú odovzdané neskôr, tak za každý ďalší týždeň je -1bod.
- V prípade odovzdania rovnakých riešení budú obidve riešenia hodnotené 0bodmi, bez možnosti opravy.
3. [28b] Naprogramovanie grafového algoritmus:
- Dijkstrov algoritmus
- Roy-Warshallov algoritmus + Fleury´s algoritmus
- Floyed-Warshallov algoritmus
- Bellman–Ford algorithm
- Johnson's algorithm
- Longest path problem
- Kruskalov algoritmus
Podmienky:
- Algoritmus naprogramujte v ľubovoľnom programovacom jazyku
- Zdrojové kódy odovzdajte do Moodla spolu s dokumentom (používateľskou príučkou), v ktorej bude opísaný princíp algoritmu, (môže/nemusí byť opísaný pseudokód), zdrojový kód. Do dokumentu vložte aj ukážku fungovania konkrétneho príkladu (printscreeny)..
Hodnotenie:
- hodnotiť sa bude funkčnosť a originalita algoritmu,
- či bude algoritmus vypisovať riešenie do databázy, alebo zobrazí aj grafické riešenie (napr. v GeoGebre)
- dokument (štruktúra, prehladnosť, použiit literatúra)
Posledná zmena: pondelok, 29 marca 2021, 11:13