Перейти к основному содержанию
Русский (ru)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Slovenčina (sk)
Русский (ru)
Найти
Закрыть
Найти
Изменить данные поисковой строки
Вы используете гостевой доступ (
Вход
)
Programovanie mobilných aplikácií
В начало
Курсы
Fakulta prírodných vied (Faculty of Natural Sciences)
Katedra informatiky
1. ročník (Mgr.)
ProMob
Úvod do vývoja mobilných aplikácií
Vlákna
Vlákna
Вы уже работали с этой лекцией.
Хотите продолжить с того места, на котором Вы остановились?
Да
Нет
◄ Zoznam objektov
Перейти на...
Перейти на...
Fórum noviniek
Hodnotenie predmetu
Odporúčaná literatúra
Témy pre záverečné aplikácie 2022/2023
GUI
Trendy vo vývoji mobilných aplikácií
APP INVENTOR
Kotlin
Nástroje pre vývoj
Architektúra
Vytvorenie nového projektu
Používateľské rozhranie - kontajnery
Základné widgety
Aktivity, Intent, Fragment
Pop-up správy, WebView, Action Bar
Ukladanie záznamov
Zoznam objektov
JSON, XML, Rest služby
Publikovanie vytvorených aplikácií do obchodu Google Play
App Inventor: Sčitovanie a odčitovanie celých čísiel
Používateľské rozhranie - kontajnery
Základné widgety: RadioButtons, Buttons, ImageButtons, Switch, CheckBox
Pop-up správa, WebView, ActionBar
Ukladanie záznamov
JSON
Mobilné aplikácie: Seminárna práca
GUI: Špecifikácia požiadaviek
Finálna aplikácia
JSON, XML, Rest služby ►