Preskočiť na hlavný obsah
Slovenčina (sk)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Slovenčina (sk)
Русский (ru)
Hľadať
Zavrieť
Hľadať
Prepnúť vyhľadávanie
Práve používate hosťovský prístup (
Prihlásiť sa
)
Programovanie mobilných aplikácií
Domov
Kurzy
Fakulta prírodných vied (Faculty of Natural Sciences)
Katedra informatiky
1. ročník (Mgr.)
ProMob
Úvod do vývoja mobilných aplikácií
Nástroje pre vývoj
Nástroje pre vývoj
Už ste si prezreli viac, ako jednu stránku z tejto prednášky.
Chcete pokračovať na tej stránke, ktorú ste si naposledy prezerali?
Áno
Nie
◄ Kotlin
Ísť na...
Ísť na...
Fórum noviniek
Hodnotenie predmetu
Odporúčaná literatúra
Témy pre záverečné aplikácie 2022/2023
GUI
Trendy vo vývoji mobilných aplikácií
APP INVENTOR
Kotlin
Architektúra
Vytvorenie nového projektu
Používateľské rozhranie - kontajnery
Základné widgety
Aktivity, Intent, Fragment
Pop-up správy, WebView, Action Bar
Ukladanie záznamov
Zoznam objektov
Vlákna
JSON, XML, Rest služby
Publikovanie vytvorených aplikácií do obchodu Google Play
App Inventor: Sčitovanie a odčitovanie celých čísiel
Používateľské rozhranie - kontajnery
Základné widgety: RadioButtons, Buttons, ImageButtons, Switch, CheckBox
Pop-up správa, WebView, ActionBar
Ukladanie záznamov
JSON
Mobilné aplikácie: Seminárna práca
GUI: Špecifikácia požiadaviek
Finálna aplikácia
Architektúra ►