Študent:
- analyzuje zmeny vo vzdelávaní vyplývajúce z technologického pokroku (digitalizácia, umelá inteligencia ako súčasť života a vzdelávania),
- analyzuje rôzne digitálne vzdelávacie obsahy s ohľadom na pomenovaný cieľ vzdelávania,
- využíva poznatky o gamifikácii, umelej inteligencii a procesoch učenia sa pri tvorbe digitálneho vzdelávacieho obsahu,
- prezentuje výsledky vlastnej práce prostredníctvom pokročilých digitálnych nástrojov,
- zvažuje výhody a riziká spojené s využívaním digitálnych technológií vo výchove a vzdelávaní.
Témy |
Týždeň |
Digitalizácia vzdelávania Základné pojmy, dopady na vzdelávanie |
1 - 2 |
Edukačná revolúcia Trendy a inovácie v teórii výchovy a vzdelávania v oblasti využívania digitálnych technológii. Strategické národné a medzinárodné dokumenty o digitalizácii vzdelávania. Edukačná revolúcia. |
3 - 4 + priebežne počas semestra |
Gamifikácia Gamifikácia vo vzdelávaní detí a mládeže. Gamifikácia vo vzdelávaní dospelých a seniorov. |
5 – 6 |
Umelá inteligencia Umelá inteligencia ako súčasť učenia (sa). |
7 – 9 |
Digitalizácia vo vzdelávaní Tvorba digitálnych vzdelávacich programov. Východiská vizuálnej prezentácie v edukačnom procese. Vizualizácia dát v online priestore. Programy pre spracovanie dát. Evalvácia digitálnych vzdelávacích programov. |
10 - 13 |